tirsdag 20. januar 2015

De siste julegavene....

Siden jeg reiste bort før jul (med særdeles dårlig nettilgang) og ikke kom hjem før på nyåret så er jeg kommet veldig bakpå med å få vist fram de strikkede julegavene.
Noen har dere allerede fått se og nå har jeg fått samlet de aller siste.

I fjor fikk brødrene mine sokker til jul etter egne ønsker så hvorfor ikke kjøre en reprise, sokker er da forbruksvare?
Det ble riktignok sokker bare til en bror i år.
Svarte, strikket i fabel på pinne nr 3.


Til minstebrorens kjæreste strikket jeg lue, i merino extra fine på pinne 3,5.
Jeg la opp 112 masker, strikket 2 rett/2vrang to omganger og forskjøv med en maske hver andre omgang til passende lengde.
Dusken kjøpte jeg hos søstrene Grene. Den er ikke så veldig stor og var nok egentlig tenkt som mobilpynt e.l.


Og til sist, halser til tvillingene.
Jeg var egentlig ferdig med julegavene og veldig fornøyd med meg selv!
Og så dukket det opp en ønskeliste, to uker igjen til jul og en svak tante.....
Halsene er strikket som så mange før, disse i merino extra fine fra drops og pinne nr. 3,5.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar