søndag 30. oktober 2011

En pose full


En pose full av ferdig strikk.
Noe på bestilling, noe er Amandastrikk og en god del hemmeligheter.
Helt ferdig er jeg ikke for det er mange stråder å feste, damping og pressing, men jeg har et håp om å få det gjort i løpet av morgendagen.
Har følt meg litt presset på strikkefronten den senere tid med mye som skulle vært strikket men nå føler jeg at kontrollen er kommet nogenlunde på plass og skuldrene kan senkes litt.
Presset er det jeg selv som har skapt med en strikkeliste lenger enn lang, og mye jeg har hatt lyst å strikke.....
Jeg har lurt meg selv litt for å få gjort meg ferdig med endel prosjekter før jeg starter på enda flere.
Det ble ikke kjøpt nytt garn til de neste prosjektene før helgen og det blir ingen bytur før tirsdag og da må man jo gjøre seg ferdig med det man har på pinnene.
Et par store sokker på pinnene nå og ellers er alt ferdig noe som betyr trådfesting i morgen.
Kjedelig arbeide men da er mye helt ferdig!!
Ellers så har vi en grå og regntung dag i nord så jeg kan med god samvittighet sitte i sofakroken med strikketøyet i fanget og noe varmt i koppen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar