tirsdag 11. oktober 2011

Amandastrikk #3

Strikker stort sett jevnt og trutt på noe Amandarelatert parallelt med andre prosjekter, men det blir liggende i strikkekurven og samle seg opp litt før jeg vasker det.
Nå har jeg vasket og pakket tre tepper og en lue.


Ellers så sliter jeg litt med "manglende" tid til mine strikkeprosjekter.
Amandastrikken er så lettvint å ha med å gjøre og krever lite tankevirksomhet, men så skulle jeg strikket julegaver og ikke minst har jeg påtatt meg et par strikkeoppdrag som skulle vært gjort innen rimelig tid......
Mye kan sies om dette, men arbeidsløs blir jeg ikke på denne siden av jul i hvertfall!!

Fakta:
# Rosa teppe med riller
   Strikket i falk på pinne nr 4,5.
   Strikket fra hjørne til hjørne og har målene 54x54cm, 190g garn
# Rosa teppe
   Strikket i babyull på pinne nr 4
   115 masker, ca 47x50cm, 120g garn
# Lilla teppe
   Strikket i babyull på pinne nr 4
   110 masker, ca 45x49cm, 110g garn

1 kommentar:

  1. Kjenner meg så godt igjen med å ikke ha tid til alle prosjekter man gjerne vil få laget. Skulle hatt et par ekstra strikketimer i døgnet.
    Men utrolig flotte ting du lager til Amandaprosjektet. Jeg bør få gjort noe sånt jeg også, men det var alle prosjektene og full jobb og hus og hjem....
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett