fredag 13. januar 2017

Lagerstatus - 4655 gram

Mye eller lite?
Det kommer nok an på øyet som ser....
En overraskende stor del av dette er ikke rester men "feriegarn" som jeg bare måtte kjøpe fordi det var så fint (det fins så mange definisjoner på suvenirer....) og en pose med babymerino som ble kjøpt under dropssalget i mai.
Med andre ord burde det være mulig å finne seg et strikketøy uten å dra på shopping.....


Burde ja, men så er det jo dette med mengde på garnet som ble kjøpt planløst.
Det viser seg så altfor ofte at jeg har for lite når jeg skal til å bruke det!

I løpet av julen åpenbarte det seg hull på hælene på sokkene mine så mens jeg tenker ut noe lurt for feriegarnet så blir det i hvertfall nye sokker av rester...


Jeg har veid først i januar de siste årene og noen kilo skal det visst være.

2017 - 4655 gram
2016 - 2644 gram
2015 - 6092 gram
2014 - 5206 gram
2013 - 6985 gram

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar