mandag 3. juni 2013

Restefest

For en stund siden fikk jeg en pakke med Amandastrikk og noe av innholdet kunne ikke brukes til prosjektet. Etter avtale med sender fikk jeg lov til å sende det videre til noen som kunne ta seg nytte av det.
Etter et søk på facebook ordnet det seg med ny mottaker.
Dette er en dame som sender mye til et barnehjem i Lithaugen, og nå ønsker hun også å lage noen startpakker til nyfødtavdelingen på sykehuset.
Jeg kan jo ikke bare sende henne noe andre har laget så det var bare å finne frem strikkepinnene og restegarnet.

Jeg fant frem alle restene mine med "pinne 3 garn", la opp til teppe strikket på skrå med pinne 3,5 for et luftigere teppe og strikket i vei.
Annenhver omgang er hvit gjennom hele teppet.
Ferdig mål etter vask ble 87x87 cm.


Takk til Siri som hjalp meg med en liten rest hvit så jeg kom i mål.
Nå har jeg bare masse herlige hele nøster babygarn liggende og jeg er klar for å gå løs på dem, prosjektene ligger klare!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar