lørdag 2. mars 2013

Monsterbukse igjen.....

Må si at jeg kom meg virkelig over en terskel før jul med tanke på å brodere maskesting.
Ingen tvil om at utsagnet "øvelse gjør mester" har noe for seg.
Å strikke alle monsterbuksene ferdige først før brodering var sikkert også lurt, da måtte jeg ordne med ansikter på dem og ikke bare gi opp med en gang.

Men det var jo før jul, nå har jeg strikket en liten monsterbukse bare fordi jeg hadde lyst!
Først i januar tok jeg en skikkelig gjennomgang av alt garnet mitt og fikk en oversikt over beholdningen, noe garn var innkjøpt til planlagte prosjekter men mest var rester etter ferdige prosjekter. Altså mest av litt ymse farge, kvalitet og mengde.
Etterhvert har jeg jo noen garnkvaliteter som utmerker seg og som da er lettere å mikse til noe fornuftig uten at det bærer så alt for mye preg av restebruk.

Her kommer monsterbuksen inn.


Buksen er strikket i størrelse 1år, noe er babyull etter monstrene før jul og noe er lanett etter et strikkeprosjekt i sommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar