lørdag 5. mai 2012

Votteboken 3

Skulle bare innom husfliden for å se hvordan garn de hadde fra Drops..... (SALG!!!)


Det ble ikke garnhandling i dag, bare forberedende sondering, men de hadde så mange fine strikkebøker/hefter liggende på et bord!
Jeg strikker ikke så mye votter men disse bøkene er fine og jeg har de to første.
Må bare tenke og beregne litt så skal jeg tilbake å kjøpe garn, Mannen trenger ny genser.

Luen til tantegullet har fått påsydd merkelapp og er underveis i posten sammen med en tegnebok og fargeblyanter. Fant så fine tegnebøker med stiv perm.....


1 kommentar:

  1. En slik tegnebok fikk sønnen min til bursdagen sin. Jeg kunne godt tenkt meg å kjøpe flere, og så lurer jeg på hvor man kjøper dem. Vet du? Jeg hørte med gavegiveren også, som ikke husket selv hvor den var kjøpt :-). Sølvi

    SvarSlett