onsdag 2. mai 2012

Babysøtt

En liten kjole er det blitt her jeg sitter inne og venter på våren.
Restene etter tanteventestrikkingen er blitt til en liten kjole i litt utypiske jentefarger.


Mønsteret er hentet fra det etterhvert så mye brukte heftet "Det første året" fra Sandnesgarn.
Kjolen er strikket i Bjørk fra viking, 90% bomull og 10% merino, str 0-3 mnd.

Værmessig har vi ikke mye vår å skryte av hos meg, bare bittelitt missunnelig på "søringan" som er tilgodesett med sol og varme.
Klør litt i fingrene etter å komme meg ut og ordne rundt huset og i hagen, men enn så lenge er det mest trivelig å sitte inne i varmen med strikketøy og noe varmt i koppen.
Kuling og vekselsvis regn og snø frister ikke til uteaktiviteter ennå.....

2 kommentarer:

  1. Så herlig lite kjole du har strikket. Og unner dere ikke været. Akkurat nå er jeg tentamensvakt og tusler barbeint fordi det er varmt nok til det... Elsker å tusle barbeint:)

    SvarSlett
  2. Så fin en kjole.
    Takk for hilsen. Det diktet hadde jeg lånt jeg og.
    Været her er ikke noe å skryte av, vi venter på vår.
    Ha en fin uke og så håper vi våren kommer til oss alle om ikke så brått.

    SvarSlett