tirsdag 21. februar 2012

Amandastrikk # 6

Da har jeg fått vasket en ladning med amandastrikk jeg har hatt liggende en stund på vent (trådfesting tar tid!)
Denne gangen ble det 4 tepper og 6 luer.


Denne gangen har jeg prøvd meg på noe nytt, nemlig å stikke fra midten og ut.


Litt morsom variant synes jeg og dette ble veldig jentete, litt sukkertøypreg over det.
Langsidene ble litt for lange og det buler litt selv om jeg prøvde å strekke det i fasong.
Neste gang får jeg prøve å strekke og feste med nåler, kanskje det da blir bedre.

2 kommentarer:

  1. Nydelige ting du har laget til Amandaprosjektet:)

    SvarSlett
  2. Utrolig fine Amanda-tepper og -luer.
    Likte spesielt det blå og grønne teppe..
    Hva slag pinne og garn har du brukt her?
    Ha en strålende lørdag.

    SvarSlett