tirsdag 31. januar 2012

Luer

Jeg har nok som mange andre endel garn liggende.
Har startet året med en aldri så liten kjøpestopp, kun to nøster er kjøpt for å gjøre ferdig to prosjekter.
Nå er garnlageret mitt nokså kjedelig, lite hele nøster og endra mindre flere av samme sort, men halve og kvarte nøster derimot.....
Og i tillegg veldig kjedelige farger, myyyye hvitt og koks av en eller annen grunn.
Men noe har jeg fått ut av disse restene og veier underveis bare sånn for å se hvor mye som forsvinner.
Jeg begynner med å vise frem luene som er blitt til.




To luer i Delight fra drops


Rester etter mariusstrikkinga før jul

Jeg er godt igang med restene men kjenner at nå holder det hardt for å ikke gå til innkjøp av nytt.
Litt til skal jeg greie men så er det strake veien på shopping!!




5 kommentarer:

  1. kor fin de va :) sissel j, fauske

    SvarSlett
  2. Flotte luer. Greit å få brikt opp et lager !

    Klem fra meg .-)

    SvarSlett
  3. Så flink du er til å bruke opp restene:) Her hoper det seg bare opp!
    Jeg er ikke så glad i småstrikk, så det blir litt ekstra vanskelig å bruke opp restene:/
    Titter innom her med gjevne mellomrom jeg, for å se på restegarn-progresjonen:)
    (Jeg har gjerne kjøpt et par nøster jeg - for å bruke opp ett.. Hehe.. Mon tro om det er "lov"??)
    Ha en fin dag, og en ny god uke:)
    Klem, Furen i Nord:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Er egentlig ikke så glad i disse småprosjektene jeg heller, blir jo så fort ferdig og må tenke ut noe nytt å strikke på....

      Slett
  4. Så flink du har vært til å bruke opp restegarn :) Alltid deilig å få unna litt fra lageret.

    SvarSlett