torsdag 7. oktober 2010

Babymodus

Som tidligere nevt er det flere små i vente og det klør i fingrene etter å strikke noe.
Var i dag og så etter mønstre og fant noen, i forskjellige bøker selvfølgelig.
Det irriterer meg grenseløst at det ofte er bare ett eller to mønstre i en bok som fenger......
Men det er vel sånn at det skal være litt for enhver smak så da får man bare bite det i seg og idag ble det to hefter.
Må jo finne et mønster som passer både gutt og jente.
Det er mulig det bare er meg men mange mønstre (ensfargede) virker mer jentete i mønster og fasong, men idag fant jeg to som skal passe fint til begge.

I en kurv med tilbudsgarn fant jeg alpakkagarn rimelig, i rosa og bare det!
Nå er jeg spent på om det blir passende for noen av disse små....
Nydelig garn er det i alle fall så det blir nok brukt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar