lørdag 9. desember 2017

Strikkesidas adventstrikk 2017

Da har jeg hoppet "jamnfot uti" igjen.....
Kom tilfeldigvis borti påmelding til en adventstrikk på strikkesida og meldte meg på for å se hva det var.
Første avsløring viste at det skulle bli en kofte og jeg skrinla hele ideen. En liten dag.....
I mangel av tilgang på nytt garn fikk jeg enda flere dager å tenke på men på torsdag, etter strikkekafe, ble det kjøpt garn.


Den skal egentlig strikkes i Sterk men jeg har gått for karisma fra drops.
Hadde en ide om blå bunnfarge men det var litt utvalgt på farger så jeg valgte å gå for farger tilnærmet det som var oppgitt i mønsteret.
Litt vanskelig å velge alternative farger når jeg ikke vet hvordan mønsteret blir...
Mønsteret er laget av Du store alpakka.

Jeg kom sent i gang men med ensfarget strikk tror jeg at det er mulig å hente seg inn underveis.
Mønster finner dere her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar