torsdag 4. mai 2017

Neonfarger....

Aldri si aldri heter det seg, og det stemmer.....
Da jeg strikket neongrønne sokker for noen år siden lovte jeg meg selv aldri mer, ble helt tullete på synet når jeg strikket.
Som så mange ganger før gjentar historien seg og jeg hadde plutselig kjøpt garn til to par.
Neonfargede sokker forsvinner kanskje ikke så fort i barnehagen??

Nye sokker er klar i tvillingenes nye høstgarderobe.
Sokkene er strikket i viking sportsragg på pinne nr 3.


Sist strikket jeg i vinterlys med lys fra lampen, nå i vårlig dagslys og konklusjonen er at neonfarger med stor fordel kan strikkes i "ekte lys".

Det er også blitt enda et par damesokker.
Dobbel tråd fabel og pinne nr 3,5, selvfølgelig.



1 kommentar:

  1. Disse var synlige og fine, ja! Du må passe deg, ellers er det mange som vil ha sånne i barnehagen ;)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett