lørdag 21. februar 2015

Havskum

Som tidligere nevnt ble jeg fri for garn på juleferie og måtte ta til takke med det jeg fant hos den lokale kjøpmannen.
Garnet var pakket litt bort og plassen ble brukt til fyrverkeri.
Det jeg klarte å fiske frem var noen nøster grønn sisu.
Fargen er nok litt annerledes enn hva jeg ville valgt med en velfylt garnhylle foran meg men fargen er fin og noen ganger er det kankje ikke så dumt å tvinges litt ut av det faste sporet.

For å være sikker på at arbeidet holdt til jeg kom hjem valgte jeg å strikke et amandateppe i mønsteret havskum.
Det tar litt lengre tid å strikke enn riller......


Ferdig mål på teppet ble 53x60 cm.
I tillegg ble det en liten lue hvor jeg brukte samme mønsteret nederst.

1 kommentar:

  1. Hei.
    Dette var et nydelig teppe til amandaprosjektet
    Luen var også fin. Dette kan du være stolt av å gi bort.

    SvarSlett