onsdag 3. desember 2014

Mysteriestrikk

Det er ikke ofte jeg slenger meg med på samstrikk men noen unntak gjøres jo.
Jeg har hengt meg på mysterieskjerfet til Bittami (dere vet, damen med en sokkebok og en klutebok som er i vinden for tiden).
Vi har siden midten av november fått en ny mønsterdel tre ganger i uken. Mønsteret blir lagt ut inne på facebooksiden hennes, Bittamis design for strikkelystne.
Jeg strikker mitt i to farger, mørk blå babyull i bunn med mønster i regnbuefarget Nordlys fra vikinggarn.
Nordlysgarnet ble faktisk kjøpt i fjor høst da Bitta var nordover på hjemlige strøk og det ble arrangert strikkekafe med boksignering.

Jeg har hoppet over en del hvor det var tekst og det kan godt være det blir flere men likevel blir det mer enn langt nok tror jeg.
I skrivende stund henger jeg litt etter. Andre strikkerier har fått høyere prioritet i disse julegavetider....


Resten av familien synes det er pent men stiller seg noe undrende til at det skal bli skjerf.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar