torsdag 11. april 2013

Kopptuer og vårmesse

Jeg har den senere tid hatt et strikketøy liggende i bilen, i tilfelle uventet ventetid eller lignende.
Kopptuer har vært supert til formålet, tar liten plass og ingen mønster.

Før jul laget jeg med etiketter til klutene og nå var tre kluter ferdige og har fått mageband.


I helgen var jeg på vårmesse. Ikke beste tiden for strikketøy men litt fikk jeg solgt.


Pusen var veldig interessert mens jeg pakket, men han ble hjemme hos bæsta og bestefar.
Nykokt småsei og få ligge i sengen er ganske ok for en pus som ikke liker reising!




2 kommentarer:

  1. Hanne Bornø Duurhuus22. april 2013 kl. 14:36

    Kjempefine kopptue! Ka du har brukt slags garn og kossn har du laga magebeltan?

    SvarSlett
    Svar
    1. Har brukt bomullsgarnet på rema, Mor Aase.
      Magebeltene har jeg skrevet ut på kartong kjøpt på panduro. Har skrevet teksten på maskin, printet ut og klipt til. Tror det ble plass for fem på arket.

      Slett