onsdag 16. januar 2013

Årets første Marius

Mye rester etter et Mariusprosjekt før jul resulterte i en ny lue av den litt baggy typen.
Mønsteret er fremdeles hentet fra Klassikere fra sandnesgarn, tema 15 voksne 2011.
Luen er lagt opp etter dame og økt ut til herre for å få modellen litt videre.
Strikket i Karisma fra drops.


På grunn av bildetrøbbel viser jeg dere en tidliger utgave av samme luen.

Noen som kan fortelle meg hvorfor jeg ikke får lagt inn bilder i bloggen rett fra datamaskinen som jeg pleier.
Kan helt fint bruke bilder som ellers ligger i bloggen fra før eller laste opp via f.eks mobil eller picasa nettalbum(som jeg ikke har).
Plagdes veldig en dag tidligere også og jeg som snart har mye ny strikk å vise frem.

Om jeg må gå over til picasa, noen som har link å dele??


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar