onsdag 7. november 2012

Hennes fritid på Strømmen

Jeg har vært på besøk hos lille gullet og på lørdag ble det tur til et ganske nyåpnet og utbygd Strømmen storsenter.
Enorme mengder med folk og med en sprellemann som har lært å gå og slettes ikke skal sitte pent og pyntelig i vogn ble det ikke mye handling, men kaffe på kafe ble det.

Jeg har planer om å strikke meg en genser i nepal men det garnet får jeg ikke kjøpt her hos meg, nærmeste utsalg er fire mil unna.
Var såvidt innom garnbutikken Hennes fritid en gang tidligere og visste at hun hadde garn fra drops og etter at vi hadde drukket kaffe hastet vi oss bortover for å kjøpe garn.
Og kom selvfølgelig fem minutter over stengetid.....
Det var fremdeles folk i butikken og jeg tok i døren for å kjenne om den var åpen, det var den og jeg stakk hodet inn og spurte om jeg kunne komme inn.
Joda, de hadde egentlig stengt men hvis jeg visste hva jeg skulle ha kunne jeg bare komme inn!
Vel fire hundre kroner fattigere men med en pose deilig garn rikere gikk jeg glad og lykkelig ut av butikken.


En meget hyggelig dame som jeg mer enn gjerne handler hos en annen gang jeg er i området!!!
Tror ikke mine lokale garnhandlere hadde vært så smidige.....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar