mandag 26. november 2012

Halvfabrikat...

Jeg liker best sånne litt større strikketøy, og små bamser med pirkearbeid hører ikke til i den kategorien.
I år som i fjor blir det julegave til de små som ligger på nyfødtintensiven på julaften.
Små bamser med rødt skjerf.
Jeg strikket to i fjor som jeg fikk montert i hop etter mye om og men.
I år tenkte jeg at om jeg var heldig og fikk andre til å strikke alle som Bodø trengte så slapp jeg selv.
Jeg var så heldig, men så kom denne samvitigheten inn.
Ikke alle var like heldige og hvorfor skulle ikke jeg bidra?
Men det ordner seg ofte hvis man bare ser etter løsninger.
En snill dame i Troms har påtatt seg å montere og videresende de ferdige bamsene!
Da har jeg strikket 6 små som gikk i posten idag, tre brune og tre av den hvite sorten (vi har tross alt to typer her i polare strøk!)


Etter montering reiser de videre til Lillehammer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar