onsdag 21. desember 2011

2. Amandalevering til Nordlandssykehuset, Bodø

Idag var jeg innom på sykehuset med vår andre levering til Bodø.
Kjempestolt over det jeg hadde med, tre store dressmannposer.


Og dette hadde jeg med meg:
# 70 tepper
# 85 luer
# 66 par sokker
# 38 par votter
Og selvfølgelig julegave til de små!

Men jeg har ikke klart dette alene og har fått masse god hjelp, både lokalt og resten av landet faktisk.
Mange flinke strikkere som strikker for våre aller svakeste.
Takk til Tonje, Karin, Arlis, Anne Lise, Lisbeth, Inger Lovise, Bodin Husflidslag, Amandaprosjektet v/ Bjørn og Bjørg, Lillian og Marit.
En liten takk går også til Dressmann på City Nord som ga meg disse bagene da jeg ba pent

Mine egne bidrag i denne leveringen består seg av ti tepper og fire luer.

Avdelingen setter stor pris på strikkeplaggene og trenger det de får, men understreker behovet for sokker.
Det kan kanskje være en utfordring til neste gang, for sokker er det jeg får inn minst av.
Votter brukes ikke i avdelingen her, men det er en lang og kald vinter så vottene som er kommet inn blir nok gode å ha når de små reiser hjem.


Pakken jeg fikk fra Amandaprosjektet ved Bjørn og Bjørg, foreldrene til Amanda.
De får mye sendt hjem til seg og de deler så videre med de som trenger det.

Julegaven til de små skal dere få se om noen dager....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar