fredag 25. november 2011

SeeMee refleksgarn

Av og til farer noe fort forbi ørene og man tenker at det hadde vært lurt men så blir det ikke mer av det....
Jeg har mer enn en gang tenkt at det hadde vært praktisk med refleksgarn å sy/strikke inn i luer og votter, og har vært klar over at noe fantes i det store utland.
Og så en dag jeg slo på datan lyste det imot meg på startsiden, refleksgarn også i norge!
Husfliden her i byen viste seg å ha sånt innerst i en krok, fryktelig dyrt men nå har jeg 25 meter refleks i trådform....


Nå har jeg ihvertfall fått det i hus om jeg skulle få bruk for det!

1 kommentar:

  1. Det er jo bare genialt! Skal sjekke om de har det her og, for det må jo være utrolig pratkisk å strikke inn i luer og votter så slipper man å lete etter refleks når man skal ut i vinterhalvåret. :)

    SvarSlett