søndag 6. mars 2016

Sokker i gave

Eller læsta hvis jeg skal være helt korrekt på dialekt.....

Jeg har fått meg en ny favoritt når det skal strikkes litt tykke sokker, dobbel tråd fabel fra drops.
Første paret var det lillesøster som fikk.
Vinrøde....


Lillesøsters svigermor hadde også bursdag mens vi var på besøk så det ble sokker til henne også.
Litt mer farge på hennes, blå/turkise...


Og når jeg først kjøpte garn til sokker ble det til et ekstra par, i blått....


Lillesøster har flyttet siden sist vi var på besøk, fra øst til vest.
Guttene begynner å bli store og veldig aktive, akkurat sånn som slike gutter skal være.
Litt i overkant morgenfriske (det er ikke tanten) og når det er veldig festlig å bruke sengen til tante og onkel som trampoline så ble det pangstart på dagene....
Vi fikk mange fine dager sammen og spesielt tanten som aldri har vært i stavanger tidligere fikk sett mange nye steder.
Det ble ikke tid til å sjekke ut disse garnutsalgene som finnes i området, men neste gang.....!

Når tante og onkel er på besøk så kan man unne seg en islunsj!



1 kommentar:

  1. Så friske, fine farger på sokkene😊. Da jeg var i Stavanger ble jeg mest imponert over garnutsalget i Oltedalen , verdt turen dit neste gang😊

    SvarSlett