mandag 14. desember 2015

Sikksakk....

Satt og så ned i garnkassen min for en stund siden i håp om å finne meg et nytt strikketøy og sannelig fant jeg masse rester av samme sort og da bare måtte det bli et Amandateppe av det.
Det ble ikke noe strikket denne gang men heklet i sikksakk.
Søkte litt på nett slik at jeg fant ut av prinsippet og heklet i vei.


Teppet er heklet i fabel fra drops og er rester etter sokkestrikking.
Var litt spent på om det skulle bli mykt nok men tror det blir bra, spesielt etter vask.
Teppet ble ganske stort så det passer nok en baby født rundt termin, 71x78 cm.
Jeg var nok litt optimistisk for hvor langt restene skulle rekke, spesielt siden det ble bredere enn først tenkt, så det måtte suppleres litt for å få det ferdig.....


Men jeg har MYE mindre rester enn før start......!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar