onsdag 16. oktober 2013

Julegaven til den som har alt?

Jeg har strikket kopptuer sånn innimellom alt annet, kjekt å ha liggende i bilen i fall uventet ventetid.
Personlig foretrekker jeg gaskluter på kjøkkenet men vet mange ikke kan unnvære bomullskluten, smak og behag altså.
Jeg har tidligere laget meg etiketter til klutene mine, helt enkle men de funker fint.

Etter et lite tips ( les bilde) på strikkesida på facebook måtte jeg innom Søstrene Grene en tur.


Morsomme oppvaskkoster som passet perfekt til klutene.
Strikker klutene som oftest med bomullsgarnet til mor aase, men når jeg først var innom Søstrene Grene fikk jeg med meg hjem et par nøster av deres bomullsgarn.
Og, tja. Virket veldig løst så til kluter blir jeg nok fortsatt å kjøpe garnet på rema....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar