onsdag 27. april 2016

Sokker til kattepasserne

Mamma og pappa stiller villig opp som kattepassere når behovet melder seg og i påsken ble en ukes ferie plutselig til to uker og jeg tror både pusen og passerne koste seg (en noe mer strittende pels etter ferien tyder på at han har levd godt.....)

Hos Fru Soleng i Svolvær kjøpte jeg to nøster Syv brødre fra Novita da jeg var der i påsken med plan om læsta til de hjemme.


Læstan er strikket på pinne nr 3,5.

Ett nøste på 150 gram holdt akkurat til et par mannfolklæsta!


Følte meg litt dristig med fargevalget men synes det ble veldig fine.
Gode, gammeldagse og kjedelige læsta blir brått mye mer motiverende å strikke når garnet striper seg så fint underveis....
Nå er jeg spent på slitestyrken!

1 kommentar:

  1. Kjekt med en liten oppmerksomhet til kattepasserne :) Fine farger på sokkene!

    SvarSlett