tirsdag 31. mars 2015

"Den slanke linje" viser svakhet.....

Jeg har vært flink og vekten er redusert men omgivelsene har vært skeptisk, med rette kanskje.....
" skal jeg prøve å bare strikke med garn fra eget lager fremover" sa jeg. "Det sa du i fjor også" kom det fra lillesøster.....
Jeg er ganske flink i perioder å bruke unna litt og klarer derfor å holde lagerbeholdning innenfor rimelighetens grenser men det er jo så mye enklere å kjøpe nytt når jeg trenger. Da kan jeg strikke med akkurat de fargene jeg har lyst til, er sikker på at alt er fra samme fargeparti og ikke minst nok garn til å bli helt ferdig (ihvertfall som oftest!).


Jeg har som sagt vært flink siden nyttår og bare strikket av lagergarn. Mariusgenseren regner jeg ikke med her, det var en julegave.
Jeg har strikket og veid, og lageret er krympet med 2382 gram!!
Nå har jeg under 4 kilo garn liggende og gir ikke helt slipp på tanken om å bruke av det jeg har men fortsettelsen blir nok i kombinasjon med nytt og gammelt.

Den store sprekken er ikke et faktum, ennå.......


1 kommentar:

  1. Du fortjener medalje! Jeg hadde også planer om å redusere litt på lageret, og ja, noe har jeg brukt. Men jammen har jeg kjøpt mye i år allerede! Med andre ord; du er mye flinkere enn meg!!!
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Guri

    SvarSlett