søndag 19. oktober 2014

Nytt i bokhyllen

Nyheter kan de vel knapt kalles men de er nye i min bokhylle.

Jeg har strikket endel av fletteluen fra Marte Helgetun og har fått tilbakemeldinger på at den sitter godt.
Mænsteret jeg bruker har jeg funnet i et ukeblad og er fra størrelse ett år i tykt garn(egentlig tynt garn og dobbel tråd) og pinner.
En kollega av mannen blir pappa igjen om en måneds tid og jeg tenkte å strikke noe smått så da passet set ypperlig å bestille heftet med babyluer.
Og gjett en gang hvilken farge som er passende til gaven......


Da Mariusboken kom var jeg fast bestemt på at den skulle jeg ikke kjøpe, og det av den enkle grunn at jeg har veldig mange av de aller mest aktuelle mønstrene fra før i hefter.
Men boken er fin og jeg kom etter hvert frem til at jeg skulle kjøpe den hvis den kom på tilbud igjen.
Det tok sin tid før det skjedde og jeg var snar da jeg fant den til 99 kr på en coop extra butikk.
I dagene etterpå har jeg sett den til samme pris flere steder, bl.a coop hypermarked og ark, så da er det vel en større kampanje på gang....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar